Prekės ženklo identitetas nėra tik logotipas ar sloganas, tai yra verslo esybė, kuri turi didžiulę įtaką, kaip ją suvokia visuomenė. 

Kam to reikia?
Turint aiškų ir nuoseklų prekės ženklo identitetą socialiniuose tinkluose, įmonė turi galimybę kurti stiprius ir ilgalaikius santykius su savo auditorija. Pasitikėjimas, atsiskyrimas nuo konkurentų, aiškumas bei turinio vientisumas yra tik keli aspektai, pabrėžiantys sėkmingą prekės ženklą šiuolaikinėje verslo aplinkoje. 

Nemėginkite parduoti ledo eskimams, raskite kam jo iš tikrųjų reikia.
Norint sukurti sėkmingą prekės ženklą, būtina suprasti savo tikslinę auditoriją. Atlikite rinkos tyrimą, išsiaiškinkite jų pageidavimus, poreikius ir elgesį. Būtent tai yra viena iš esminių sėkmingo prekės ženklo taisyklių. Visa tai ką jūs darote su savo prekės ženklu, turi pilnai atspindėti tai ką darote su savo verslu. Jei dirbate su aukšto lygio klientais - jūsų prekės ženklas turi būti tame pačiame lygyje. Pagalvokite, ar einate į greito maisto užkandinę tikėdamiesi restorano lygio patiekalų ar aptarnavimo? Aišku, kad ne. Kodėl? Nes kiekviena maža detalė mums leidžia suvokti, kur mes einame, iš ko perkame ir ko galime tikėtis. Kuo bus didesnė atskirtis tarp jūsų prekės ženklo ir jūsų norimos pritraukti auditorijos, tuo sunkiau jums bus ją pasiekti

Jūsų istorija
Jūsų prekės ženklas turi pasakoti istoriją, kuri sukuria prisirišimą. Tai gali būti susiję su įmonės kilmės istorija, vertybėmis ar produktų kokybe. Tačiau tai esate jūs (arba jūsų įmonė). Mes bendraujame su įmonėmis, lygiai taip pat, kaip ir su kitais žmonėmis. Mums įdomu, kas slypi po įmonės veidu? Iš kur jie? Ką jie daro? Kodėl? Tai gali būti jūsų stiprioji pusė ir žmonės gali pasirinkti jus vien dėl to, kaip save pateikiate ir kas esate. Papasakokite savo istoriją per savo prekės ženklą: kas jums svarbu, kodėl tai darote ir kaip pradėjote?

Įvaizdis
Logotipas yra jūsų prekės ženklo vizualinis centras. Jis turi būti unikalus, lengvai įsimenamas ir atspindintis jūsų įmonę. Jis turi būti paprastas, bet neprastas. Aiškus, tačiau ir intriguojantis. Tai lyg jūsų įmonės veidas. Manau visi esame turėję gyvenime momentų, kai pažvelgę kažkam į veidą sužinote labai, labai daug. Ką jūsų įmonės veidas pasako apie jus?​​​​​​​
Spalvos ir grafiniai elementai kuria jūsų prekės ženklo vizualinį stilių. Pasirinkite spalvas, kurios atspindi jūsų įmonės asmenybę ir pritrauks tinkamą auditoriją. Suderinamas dizainas suteiks vientisumą ir sudarys palankią vizualinę įspūdžio patirtį.


Sėkmingas prekės ženklo kūrimas yra nuolatinis procesas, kuris reikalauja kūrybiškumo ir nuoseklumo. Tai nėra padariau ir baigta, nes tai yra procesas. Jūs pastoviai keičiatės, kaip ir jūsų įmonė, todėl jūsų įmonės viršelis turi keistis atitinkamai. Investuokite laiką ir pastangas į aiškų įmonės identitetą, supratimą apie tikslinę auditoriją ir kūrybišką vizualinį atspindėjimą. Stiprus prekės ženklas tampa jūsų įmonės veidu, kuriuo klientai pasitiki ir kuris palieka ilgalaikį įspūdį.

You may also like

Back to Top